考試又到,好多人都會一出考場就垂頭喪氣...
臉上的表情就像一個苦瓜乾...
第一句話就是,炒拉!...
但往往我問佢,“你又知你會炒”
佢就會答"唔好提拉...唔駛諗都知我炒硬拉.."
我就會... 囧... (你又預知能力嘎? -3-..)
另外,有一批人就一出考場就急急腳走,
之後就系巴士站同我講..
或者系MSN, SMS... 同我講:
“死拉,炒拉,我錯左好多條...灰爆...我勁唔開心咯”
我就會覆佢...
“你睇左本書?”
佢竟然會答
“我同好多人答案唔同...”
我又會... 囧... (你又知人岩?)
....
點解...
你地會咁既?!
沒有留言:
張貼留言