2011年1月5日 星期三

感動。
因香港樂壇有你們這班永不放棄既歌手


首先,不得不恭喜C AllStar 在今年叱咤攞到生力軍金獎
感人既致謝辭令到我差點留下眼淚...
期待他們的新碟《我們的胡士托》
加油啊, C AllStar!!!!!


另外,系呢段考試期間不斷support 我既ToNick
多謝你地首T.O.N.I.C.K 裡面個幾句歌詞:
“傻 得夠快活有貨熱血錯又怕咩woh
我 信個世界無野難到我
就算傻 好過怨地怨天呢係屋企齋HEA白過
最尾怕咩無結果 起碼我做過”

加油啊..
我信香港樂壇不死 =]]]]
Reminder : Plz turn off the player before you watch the video..=]]

沒有留言:

張貼留言